Hoppa till innehåll
    Navigera framåt för att komma åt föreslagna resultat
    Väntetiderna är längre än normalt just nu
    På grund av coronaviruset (COVID-19) får vi för närvarande in ett stort antal förfrågningar och arbetar med minskad personal. Om du har en bokning som är mer än 72 timmar fram i tiden får du gärna kontakta oss närmare ditt incheckningsdatum så att vi kan hjälpa dem som behöver omedelbar hjälp. För att ändra eller avboka en bokning, gå till din resesida eller din kontrollpanel som värd.

    Hur gör jag ett anspråk på förmildrande omständigheter?

    Obs: Om du behöver avboka din bokning med anledning av coronaviruset (COVID-19) bör du läsa vår artikel om alternativ för avbokning.

    Så avbokar du

    Om du måste avboka på grund av en oväntad omständighet som du inte kan kontrollera:

    1. Läs vår policy gällande förmildrande omständigheter för att kontrollera om du omfattas
    2. Se till att du har eventuell nödvändig dokumentation tillgänglig
    3. Avboka din bokning av boende eller Airbnb-upplevelse

    Så fungerar det

    Om din bokning påverkats av en erkänd förmildrande omständighet kommer du att underrättas om att din bokning är kvalificerad för en avbokning utan påföljd och du får en fullständig återbetalning om du är gäst.

    Om din bokning inte kvalificeras automatiskt kan du fortsätta att avboka din bokning och sedan kontakta oss för att lämna in ett anspråk. Vi guidar dig igenom de följande stegen, vilka kommer att innehålla inlämning av nödvändig dokumentation och att vänta på att vårt team ska granska ditt ärende. Anspråk måste lämnas in inom 14 dagar efter avbokning.