Förslag dyker upp efter det att du har skrivit in din sökning. Använd upp- och nedåtpilarna för att granska. Tryck på Enter för att välja. Om markeringen är en mening kommer den meningen att skickas till sökrutan. Om förslaget är en länk navigerar webbläsaren till den sidan.
Så gör du
Gäst

Efter resan: Hantering av meningsskiljaktigheter

Meningsskiljaktigheter behöver inte vara obehagliga när du har ett sätt att ta itu med problemen. Så här kan vi hjälpa till:

Pengarelaterade problem

Du kan använda vårt lösningscenter inom 60 dagar efter bokningens utcheckningsdatum för att begära eller skicka pengar för sådant som är relaterat till din Airbnb-resa. Det hjälper att ha eventuella foton eller andra relevanta bevis redo när du skickar in en begäran via vårt lösningscenter.

Bor du på ett hotell? I vissa fall är det inte möjligt att använda lösningscentret i samband med hotellvistelser. I så fall måste problemet lösas direkt med hotellet. Du kan också kontakta oss för att få hjälp med att medla i frågor där det behövs.

Omdömesrelaterade problem

Om du vill svara på ett omdöme utifrån ditt perspektiv på situationen eller svara på feedback kan du lämna ett svar inom 30 dagar från det att omdömet skrevs. Det publiceras direkt under omdömet i fråga och blir synligt för hela Airbnbs community. Om omdömet strider mot vår policy kan du rapportera detta.

Hjälpte denna artikel?

Relaterade artiklar

  • Hjälp med problem efter resan

    Din resa är över, men det finns några saker att avsluta (du kanske lämnade något i boendet, eller din värd debiterade dig för något extra).
  • Gäst

    Hur lösningscentret hjälper dig

    Lösningscentret låter dig begära eller skicka pengar för sådant som är relaterat till din Airbnb-resa. Gäster och värdar kan be Airbnb om hj…
  • Gäst

    Om en värd ber om mer pengar

    All prisinformation är inkluderad när du gör en bokning med Airbnb. Det finns några undantag.
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem