Så gör du
•
Upplevelsevärd
Vad händer om min gäst annullerar sin bokning av en upplevelse?
Vad händer om min gäst annullerar sin bokning av en upplevelse?
Värdar kan välja mellan två avbokningspolicyer för dina upplevelser:
- Gäster kan avboka fram till sju dagar före upplevelsens starttid för en fullständig återbetalning eller inom 24 timmar efter bokning så länge bokningen görs mer än 48 timmar före starttiden.
- Gäster kan avboka fram till 24 timmar före upplevelsens starttid och få en fullständig återbetalning.
Policyn gällande förmildrande omständigheter åsidosätter alla avbokningspolicyer. Om gästen avbokar av en godkänd anledning får du inte någon utbetalning för den bokningen.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
Ändringar och avbokningar
Vi hjälper dig att navigera bland eventuella avbokningar eller ändringar och förklarar vad som händer när ändringar görs.- Upplevelsevärd
Ge din Airbnb-upplevelsesgäst en återbetalning
Du kan skicka en återbetalning till gäster via Lösningscentret eller från din kalender. - Gäst
Vad du ska göra om boendet du ska bo i inte är rent vid incheckning
Om du upptäcker att boendet inte är rent hjälper vi dig att lösa problemet.
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem