Förslag dyker upp efter det att du har skrivit in din sökning. Använd upp- och nedåtpilarna för att granska. Tryck på Enter för att välja. Om markeringen är en mening kommer den meningen att skickas till sökrutan. Om förslaget är en länk navigerar webbläsaren till den sidan.
Så gör du • Gäst

Ändra datum eller tid för din tjänste- eller upplevelsebokning

Om du har bokat en tjänst eller upplevelse men datumet eller tiden inte längre fungerar för dig så behöver du inte oroa dig! Du kan ha möjlighet att ändra din bokning beroende på din värds tillgänglighet och avbokningspolicy.

Boka om ifall du är inom din värds avbokningsperiod

Om du är inom den kostnadsfria avbokningsperioden för din tjänste- eller upplevelsebokning kan du avboka och omedelbart boka om till någon annan tillgänglig tid och datum i värdens kalender.

Priset kan variera beroende på det nya datumet du väljer, men du kommer att kunna granska eventuella ändringar av den totala kostnaden innan du slutför ändringen.

Be om att ändra din bokning om du är utanför din värds avbokningsperiod

Om du är utanför din värds avbokningsfönster kan du skicka en förfrågan till din värd om att ändra din bokning. Hen kommer att granska förfrågan och antingen godkänna eller avböja den.

Om hen godkänner den kommer du att ha en ny bokning och allt är ordnat. Om din värd avvisar den och du inte kan komma det ursprungliga datumet och tiden får du ingen återbetalning – såvida inte en av de omständigheter som beskrivs i vår gästavbokningspolicy för tjänster och upplevelser gäller för din bokning, eller om värden efter eget gottfinnande samtycker till att ge dig en fullständig återbetalning.

Om alternativen inte passar dig kan du be om att få boka ett datum eller en tid som inte finns i din värds kalender eller så kan du avboka din bokning.

Hjälpte denna artikel?

Relaterade artiklar

Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem