Så gör du
Missa e-postmeddelanden
Missa e-postmeddelanden
Du vill inte gå miste om viktiga e-postmeddelanden från Airbnb. Din personliga information kanske inte är uppdaterad eller så är dina påminnelser inte korrekt inställda. Börja med att kontrollera att din e-postadress är korrekt.
Redigera din e-postadress
- Gå till Konto > Personlig information
- Bredvid E-postadress klickar du på Redigera
- Gör dina ändringar och klicka på Spara
- Tryck på Profil
och sedan på Personlig information
- Bredvid E-postadress trycker du på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
- Tryck på Profil
och sedan på Personlig information
- Bredvid E-postadress trycker du på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
- Gå till Konto > Personlig information
- Bredvid E-postadress trycker du på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
Kontrollera dina inställningar för påminnelser
- Gå till Konto > Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
- Gå till Konto > Inställningar > Påminnelseinställningar
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
- Gå till Konto > Inställningar > Påminnelseinställningar
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
- Gå till Profil > Konto > Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Sök igenom alla meddelanden i din inkorg
Ibland kan e-postmeddelanden vara svåra att hitta i din inkorg. Sök efter termer som "Airbnb", "bokning", "verifiering" eller andra ord relaterade till det du letar efter.
Kontrollera dina e-postfilter
Spam-, skräp- och sorteringsregler kan märka dina meddelanden på felaktigt sätt. För att undvika detta:
- Ta bort Airbnb-meddelanden från din lista med skräppost
- Lägg till automated@airbnb.com, express@airbnb.com och response@airbnb.com i din personliga adressbok i ditt e-postkonto.
Kontrollera om det förekommer några problem hos din e-postleverantör
Beroende på din leverantör eller ditt nätverk kan e-post ta några timmar att levereras. Hör efter med din leverantör om icke levererade eller fördröjda e-postmeddelanden fortsätter att vara ett problem.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- GästHantera dina påminnelserHantera e-post-, SMS-, telefon- eller push-påminnelser i meddelandeinställningarna för ditt konto.
- ReseadministratörHur hanterar jag frekvensen för mina e-postpåminnelser gällande Airbnb för arbete?Du kan ändra hur ofta du får e-postpåminnelser från Airbnb för arbete gällande medarbetares förfrågningar och bokningar.
- GästHur du skickar in din ID-handlingDu kan bekräfta din identitet med antingen ditt juridiska namn och din adress eller ett foto av ett officiellt ID.