Så gör du
Missa e-postmeddelanden
Missa e-postmeddelanden
Du vill inte gå miste om viktiga e-postmeddelanden från Airbnb. Din personliga information kanske inte är uppdaterad eller så är dina påminnelser inte korrekt inställda. Börja med att kontrollera om din e-postadress är korrekt.
Redigera din e-postadress
Så redigerar du e-postadressen på datorn
- Klicka på Profil > Konto > Personuppgifter
- Gå till E-postadress och klicka på Redigera
- Gör dina ändringar och klicka på Spara
Så redigerar du e-postadressen i Airbnb-appen
- Tryck på Profil och sedan på Personlig information
- Gå till E-postadress och tryck på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
Så redigerar du e-postadressen i Airbnb-appen
- Tryck på Profil och sedan på Personlig information
- Gå till E-postadress och tryck på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
Så redigerar du e-postadressen i en mobil webbläsare
- Tryck på Meny > Konto > Personuppgifter
- Gå till E-postadress och tryck på Redigera
- Gör dina ändringar och tryck sedan på Spara
Kontrollera dina inställningar för påminnelser
Redigera påminnelseinställningar på datorn
- Klicka på Profil > Konto > Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Redigera påminnelseinställningar i Airbnb-appen
- Tryck på Profil och sedan på Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Redigera påminnelseinställningar i Airbnb-appen
- Tryck på Profil och sedan på Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Redigera påminnelseinställningar i en mobil webbläsare
- Tryck på Meny > Konto > Påminnelser
- Gå till Erbjudanden och uppdateringar och Konto
- Redigera dina påminnelsealternativ
Sök igenom alla meddelanden i din inkorg
Ibland kan e-postmeddelanden vara svåra att hitta i din inkorg. Sök efter termer som "Airbnb", "bokning", "verifiering" eller andra ord relaterade till det du letar efter.
Kontrollera dina e-postfilter
Inställningar för spam och skräppost, och sorteringsregler, kan märka dina meddelanden på felaktigt sätt. För att undvika detta:
- Ta bort Airbnb-meddelanden från din lista med skräppost
- Lägg till automated@airbnb.com, express@airbnb.com och response@airbnb.com i din personliga adressbok i ditt e-postkonto.
Kontrollera om det förekommer några problem hos din e-postleverantör
Beroende på din leverantör eller ditt nätverk kan e-post ta några timmar att levereras. Hör efter med din leverantör om ej levererade eller fördröjda e-postmeddelanden fortsätter att vara ett problem.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Gäst
Hur du skickar in din ID-handling
Du kan bekräfta din identitet med antingen ditt juridiska namn och din adress eller ett foto av ett officiellt ID. - Värd
Skapa schemalagda meddelanden och skicka dem automatiskt
Värdar kan spara tid genom att schemalägga meddelanden som automatiskt skickas baserat på specifika händelser, t.ex. en ny bokning, incheckn… - Gäst
Verifiera din identitet
Din säkerhet är viktig för oss. Kolla in de åtgärder vi vidtar för att inte bara verifiera din identitet, utan också för att hålla den säker…
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem