Förslag dyker upp efter det att du har skrivit in din sökning. Använd upp- och nedåtpilarna för att granska. Tryck på Enter för att välja. Om markeringen är en mening kommer den meningen att skickas till sökrutan. Om förslaget är en länk navigerar webbläsaren till den sidan.
Förslag dyker upp efter det att du har skrivit in din sökning. Använd upp- och nedåtpilarna för att granska. Tryck på Enter för att välja. Om markeringen är en mening kommer den meningen att skickas till sökrutan. Om förslaget är en länk navigerar webbläsaren till den sidan.

Så skapar du erbjudanden som sticker ut

Håll det enkelt, gör det lätt att läsa av och ange ett intervall.
Av Airbnb den 13 maj 2025
Uppdaterad 13 maj 2025

Tänk på dina erbjudanden som de menyobjekt som gäster kan köpa från dig. Du ger varje erbjudande ett namn, en beskrivning, en bild och ett pris för att hjälpa till att särskilja det du tillhandahåller.

Ge gäster valmöjligheter

Lägg till minst tre erbjudanden med olika priser för att ge gästerna fler valmöjligheter och hjälpa dig att nå dina intäktsmål. Den beprövade metoden är att skapa erbjudanden på bas-, standard- och premiumprisnivåer.

Dina priser bör återspegla formatet, komplexiteten och det unika i varje erbjudande. En fotograf i USA kan till exempel tillhandahålla en halvtimmes fotografering som kostar mindre än 50 USD, en personlig porträttfotografering som kostar mellan 50 USD och 150 USD, och en familjesession som kostar mer än 150 USD.

Gäster som söker efter tjänster på Airbnb kommer att se ditt lägsta pris i sökresultat. Ett baserbjudande kan hjälpa till att locka förstagångsgäster och skapa intresse för dina andra erbjudanden.

Överväg att även erbjuda gäster olika tider och platser att välja mellan. Till exempel kan en kock erbjuda en ekologisk frukost, lunch från en lokal matmarknad och en trerättersmiddag, medan en hudterapeut kan erbjuda ansiktsbehandlingar både i sin egen salong och i gästens hem.

Tillhandahåll minst tre erbjudanden för att passa olika gästers behov och budgetar.

Lägga till erbjudanden

Varje erbjudande innehåller en titel, en beskrivning och ett foto.

  • Titel: Märk ditt erbjudande med några ord med ett specifikt och enkelt språk.
  • Beskrivning: Börja med en kortfattad, övertygande beskrivning av vad som ingår. Lyft fram vissa ingredienser, tekniker, utrustning eller material som gör erbjudandet speciellt. Var så specifik som möjligt för att få ditt erbjudande att sticka ut.
  • Foto: Välj en bild du redan har laddat upp eller lägg till en ny. Fokusera på en detalj eller person, med en enkel bakgrund.

När du har skapat dina erbjudanden kan du redigera eller omorganisera dem efter behov.

Alla värdar, foton och annonsuppgifter måste uppfylla standarder och krav för Airbnb-tjänster.

Information i den här artikeln kan ha ändrats sedan den publicerades.

Airbnb
13 maj 2025
Var detta till hjälp?