Hoppa till innehåll

Grannskapsstöd

Vi vet att problem kan uppstå i alla samhällen. Det är vanligtvis snabbast att prata direkt med din granne för att ta itu med problem relaterade till delning av boende, men du kan också ringa eller skicka ett meddelande till oss här nedan för ytterligare stöd. Om du har ett problem som inte har med ditt grannskap att göra kan du gärna besöka vårt hjälpcenter.

Skicka ett meddelande till oss om du har ett problem som rör ditt grannskap men som inte brådskar

Välj ett ämne för att komma igång. Vilka av dessa ämnen handlar ditt klagomål om?

Buller eller fest

Vi vet att överdrivet buller eller en fest kan kännas frustrerande. Om du fyller i formuläret nedan kommer det att hjälpa oss att gå till botten med detta.

Har du länken till Airbnb-annonsen för det här boendet? Det hjälper oss att kontakta värden snabbare.

Vad händer när du delar med dig av ett bekymmer?

När du har slutfört formuläret får du en e-postbekräftelse med ett ärendenummer.

Vårt team kommer att granska ditt ärende. Om vi kan matcha det med en aktiv Airbnb-annons tar vi kontakt med värden.

Vi kommer att följa upp med dig efter ytterligare utredning. Om vi behöver kommer vi att ta kontakt för mer information.