Hur vet jag om min utbetalningsmetod är redo?
Det tar oftast mindre än sju arbetsdagar för en ny utbetalningsmetod att ta emot utbetalningar – du kan hitta verifieringstiden för varje utbetalningsmetod. När statusen för din utbetalningsmetod visas som Redo kan den ta emot utbetalningar.
Observera: De värdar som ännu inte har lagt till en utbetalningsmetod måste lägga till sina skatteuppgifter först för att få möjlighet att lägga till en utbetalningsmetod. Läs mer.
Om din utbetalningsmetod inte fungerar kan det bero på att den väntar på att bli verifierad eller att den har ett fel:
- Väntar på verifiering: Om du precis har lagt till en utbetalningsmetod eller uppdaterat en befintlig skickar vi ett e-postmeddelande när allt är klart.
- Fel: Ibland kan du behöva uppdatera en utbetalningsmetod eller lägga till mer information. Om en utbetalningsmetod inte fungerar kan du ta bort den och försöka lägga till den igen, eller lägga till en ny.
Obs! I vissa länder kommer vi att bekräfta din kontoinformation genom att sätta in ett litet belopp (mindre än 1 USD) innan vi skickar dig din första utbetalning. Vi gör vanligtvis detta när en ny utbetalningsmetod läggs till.
Relaterade artiklar
- Värd
Hitta mina intäkter
Du kan kontrollera statusen för dina intäkter och granska detaljerad information om dina intäkter från din intäktskontrollpanel. - Värd
Då får du din utbetalning
Vi skickar din utbetalning ungefär 24 timmar efter det att en gäst checkar in i ditt boende. Din bank och din utbetalningsmetod avgör hur lå… - Värd
Konfigurera en ny utbetalningsmetod
När du har lagt till en utbetalningmetod tar det lite tid innan den blir verifierad. När den har verifierats ändras statusen till Redo. Veri…