Så gör du
•
Värd
Utgångna eller tillbakadragna inbjudningar, erbjudanden och förfrågningar
Utgångna eller tillbakadragna inbjudningar, erbjudanden och förfrågningar
It's important to respond to guests within 24 hours, but if a pre-approved invite, special offer, or request expires, you have a few options.
Send another special offer
It’ll be valid for 24 hours. Here’s how they work and how to send one.
Ask for another request
Ask the guest to send another request for the dates they want and be ready to pre-approve or accept right away. You can also turn on Instant Book to automatically pre-approve questions and accept inquiries.
Withdrawn requests
If a guest withdraws a request before you respond, it’s likely because they booked another place. If they did it by mistake, just ask them to send a new request.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Värd
Fyll ditt boende snabbare
Om du godkänner bokningsförfrågningar eller förhandsgodkänner frågor om bokning från gäster inom 24 timmar hjälper det gäster att boka ditt … - Gäst
Vad händer om min bokningsförfrågan avböjs eller förfaller?
Om din värd avböjer din bokning eller inte svarar inom 24 timmar debiteras du inte och är fri att boka ett annat boende. - Värd
Skickar specialerbjudanden
Om en potentiell gäst skickar dig ett meddelande innan hen gör en bokning kan du skicka hen ett anpassat pris eller specialerbjudande inom m…
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem