Förslag dyker upp efter det att du har skrivit in din sökning. Använd upp- och nedåtpilarna för att granska. Tryck på Enter för att välja. Om markeringen är en mening kommer den meningen att skickas till sökrutan. Om förslaget är en länk navigerar webbläsaren till den sidan.
Så gör du
Upplevelsevärd

Ge din Airbnb-upplevelsesgäst en återbetalning

If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.

Guest cancellations within the cancellation window

If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.

För att återbetala en gäst:

  1. Klicka på lösningscentret och sedan på Skicka pengar
  2. Välj den gäst som du vill skicka pengar till och klicka på Nästa
  3. Under Välj en anledning väljer du den anledning som bäst beskriver din återbetalningssituation
  4. Klicka på Nästa
  5. Ange återbetalningsbeloppet och lägg till ett meddelande till gästen
  6. Klicka på Nästa och sedan på Skicka

Host cancellations

If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.

Learn more about canceling an Experience as a Host.

Hjälpte denna artikel?

Relaterade artiklar

  • Ändringar och avbokningar

    Vi hjälper dig att navigera bland eventuella avbokningar eller ändringar och förklarar vad som händer när ändringar görs.
  • Hantera din upplevelse

    Få viktiga tips och verktyg som hjälper dig att hantera dina bokningar och din kalender.
  • Hur avbokar jag min upplevelsebokning?

    När du väl har gått igenom avbokningsprocessen kommer du att kunna granska återbetalningsbeloppet innan du slutför ändringen.
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem