Så gör du
Varför kan gäster stöta på bokningsfel för en programvaruansluten annons?
Varför kan gäster stöta på bokningsfel för en programvaruansluten annons?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
Så åtgärdar du annonsfel för programvaruanslutna annonser
För att granska felen och åtgärda dem, logga in på ditt Airbnb-konto på en dator eller mobil enhet.- Värd
Konfigurera en ny utbetalningsmetod
När du har lagt till en utbetalningmetod tar det lite tid innan den blir verifierad. När den har verifierats ändras statusen till Redo. Veri… - Reseadministratör
Boka resor för någon annans räkning
Airbnb tillåter att personer som deltar i programmet Airbnb för arbete bokar resor på uppdrag av andra personer – dessa personer kallas för …
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem