Så gör du
Hur avbokar jag min upplevelsebokning?
Hur avbokar jag min upplevelsebokning?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Så gör du•GästÄndra datum eller tid för din upplevelsebokningGå till din reseinformation för att ändra din bokning.
- Så gör du•GästHitta avbokningspolicyn för din upplevelsebokningÅterbetalningsbeloppet beror på värdens avbokningspolicy och den tid och det datum du avbokar.
- Så gör du•GästNär du får din återbetalningÄven om de utfärdas nästan omedelbart, och de flesta återbetalningar anländer inom tio dagar, så kan det för vissa betalningsmetoder och reg…