Så gör du
•
Värd
Måste jag återbetala mina gäster om de är missnöjda?
Måste jag återbetala mina gäster om de är missnöjda?
Vår policy för ombokning och återbetalning och våra grundläggande krav för värdar hjälper till att skydda gäster från sådant som att värden avbokar i sista minuten, att bli utelåst, och boenden vars annonser är missvisande, ohygieniska eller saknar utlovade bekvämligheter eller andra föremål. Om du inte uppfyller ett eller fler av dessa grundläggande krav kan Airbnb kräva att du ger en gäst en återbetalning.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- VärdÅterbetala din gästHur du återbetalar en gäst beror på om det är före eller efter hens resa.
- VärdVad händer med min utbetalning om min gäst avbokar?Om en gäst avbokar (antingen före eller under en resa) kommer hen automatiskt att återbetalas enligt din avbokningspolicy, med ett par undan…
- VärdOm din gäst avbokarOm din gäst avbokar sin bokning kommer du att få ett meddelande och din kalender kommer automatiskt att göra datumen tillgängliga så att and…
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem