Så gör du
•
Värd
Måste jag återbetala mina gäster om de är missnöjda?
Måste jag återbetala mina gäster om de är missnöjda?
Vår policy för ombokning och återbetalning och våra grundläggande krav för värdar hjälper till att skydda gäster från sådant som att värden avbokar i sista minuten, att bli utelåst, och boenden vars annonser är missvisande, ohygieniska eller saknar utlovade bekvämligheter eller andra föremål. Om du inte uppfyller ett eller fler av dessa grundläggande krav kan Airbnb kräva att du ger en gäst en återbetalning.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Värd
Vad en justering av dina intäkter innebär
En justering är en summa pengar som en värd är skyldig på grund av en annullering, bokningsändring eller brott mot vår gästkompensationspoli… Hur fungerar den interna processen för hantering av klagomål för företagsanvändare?
Här är vad du behöver veta om Airbnbs interna process för hantering av klagomål.Villkor för värdgaranti (arkiv)
Här är våra villkor för värdgarantin (arkiv) om du behöver dem.
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem