Hjälp med resplan och bokning
Hjälp med resplan och bokning
- Så gör du
Hitta dina bokningsuppgifter
Du hittar dina bokningsuppgifter, till exempel din bekräftelsekod, under Meddelanden eller Resor. - Så gör du
Hitta bokningsbekräftelsen för en upplevelse
Du hittar bokningsbekräftelsen i dina Resor, plus att vi skickar en e-postbekräftelse när du har bokat din upplevelse. - Så gör du
Om du inte kan hitta boendet du bokat på webbplatsen
Om du har en bekräftad bokning med värden förblir din bokning aktiv, även om värden stänger av annonsen för att dölja den i sökresultat. - Så gör du
Flera bokningar under en och samma resa
Om du har en bokning som slutar och en annan som börjar inom fyra dagar, och platserna ligger ganska nära varandra, kombinerar vi dem under … - Så gör du
Lägga till uppgifter om affärsresor i en resa
Du kan lägga till eller ta bort information om arbetsresor i din resplan i sektionen företagsanteckningar i din bokning. - Så gör du
Lägg till eller ta bort gäster till din bokning
Du kan lägga till eller ta bort gäster från din resplan fram till början av din bokning. Gå till din reseinformation för att göra dessa ändr… - Så gör du
Lägga till fullständiga namn för alla gäster i en bokning
Det kan vara till hjälp att lägga till fullständiga namn till din bokning om du behöver skriva ut din resplan för ett resevisum. - Så gör du
Användbara tips för att resa till Kuba
Få användbar information för din vistelse på Kuba, inklusive registrering i STEP-programmet samt nödnummer.