Så gör du
•
Gäst
Om din värd avbokar din upplevelse
Om din värd avbokar din upplevelse
Sometimes a Host may need to cancel before or during an experience due to bad weather and safety concerns. If this happens, you’ll get a full refund and you can rebook the experience if you want.
Another reason a Host may cancel is if they required ID from you as the primary guest, but didn't receive it within 3 days of booking. Again, if the reservation is canceled, you’ll be refunded.
Though they’re extremely rare, we do take Host cancellations very seriously. Find out more about how cancellations can result in Host penalties.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Upplevelsevärd
Avbokning av din upplevelse som värd
Du kan ställa in ett upplevelsetillfälle från din kalender. Dina gäster kommer att få ett meddelande och en fullständig återbetalning. Det k… - Gäst
Hitta avbokningspolicyn för din upplevelsebokning
Återbetalningsbeloppet beror på värdens avbokningspolicy och den tid och det datum du avbokar. Så fungerar avbokningar
Ibland händer något som gör att du måste avboka. För att saker och ting ska fungera smidigt kan du avboka en bokning så här.
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem