Så gör du
•
Värd
Hur skapar eller redigerar jag en uppgift?
Hur skapar eller redigerar jag en uppgift?
You need to be part of a hosting team, and have any role besides “Tasks” (learn more about hosting teams on Airbnb) in order to create or edit a task. Task tools allow hosting teams to create specific jobs for other team members or service providers to complete, such as cleaning before or after a guest's stay, maintenance jobs, or greeting arriving guests onsite. An individual task can be assigned to an individual person and a specific listing.
To create a new task with a checklist of steps, you’ll want to create a template first. Find out how to create a template.
To create a task:
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Task overview > All tasks
- Click or tap New task
- Fill out each mandatory field and click or tap Save
- The task will now show up on the All tasks page
If you’d like the task to have a checklist of steps, create a template to attach to the task
To edit a task:
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Task overview > All tasks
- Select the date or week you’d like to view
- Click or tap on the the task you want to edit
- In the task view, scroll down to the bottom of the task and click or tap Edit task
- On the task editing page, make your changes and click or tap Save
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Värd
Hur skapar och hanterar jag uppgiftsrapporter?
Detta är vad du behöver veta om uppgiftsrapporter. - Upplevelsevärd
Verifiering för upplevelser
Det här hjälper oss att kontrollera att det verkligen är du. Lägg några minuter extra på det här och hjälp oss att hålla Airbnb säkert, bekä… - Värd
Skapa nya upplevelser
Upplevelser är aktiviteter som utformats och leds av inspirerande personer ur lokalbefolkningen. Värdar visar upp sin stad, sitt hantverk, s…
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem