Så gör du
•
Värd
Hur skapar och hanterar jag uppgiftsrapporter?
Hur skapar och hanterar jag uppgiftsrapporter?
If a team member encounters an issue while performing a task (ex: finding out that amenities are missing or items are broken), they can let the team know by creating a task report. Reports can only be created for tasks that have been started.
To create a report:
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Tasks > My tasks
- Click or tap on the task that you want to submit a report for
- Within the task view, click or tap Send a report
- Select a report category
- Fill in all the necessary information and click Submit
You can now see your submitted report in the task view, and team members will now find the report under Reports.
To manage reports (for members with permissions beyond “Tasks”):
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Tasks > Reports
- Click or tap on the report that you want to manage
- Click or tap Resolve if the issue doesn’t require follow-up action and is solved
Click or tap New task if assistance is needed and you want to create a new task for the issue to be solved.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Värd
Hur skapar eller redigerar jag en uppgift?
Aktivitetsverktyg gör det möjligt för värdteam att skapa specifika jobb för andra teammedlemmar eller tjänsteleverantörer att slutföra. - Värd
Håll koll på dina värdresultat
Du kan använda våra verktyg för professionellt värdskap för att hålla koll på dina annonsers historiska, framtida och aktuella resultat. - Värd
Använda professionella värdverktyg
Värdar med flera boenden kan hantera dem med professionella värdverktyg, inklusive multikalender, regeluppsättningar och uppgifter.
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem