Hjälp med en bokning
Hjälp med en bokning
Om du behöver avboka en bokning (det är okej, saker händer!), uppdatera en bokning eller förstå hur betalningar fungerar har du kommit till rätt ställe. Dessa artiklar hjälper dig att navigera i eventuella avbokningar eller ändringar och förklarar vad som händer när ändringar görs.
- Så gör du
Avboka din bokning för en vistelse
Du kan gå till dina resor för att avboka eller ändra din bokning. - Så gör du
Hur avbokar jag min upplevelsebokning?
När du väl har gått igenom avbokningsprocessen kommer du att kunna granska återbetalningsbeloppet innan du slutför ändringen. - Så gör du
Avboka en resa på grund av förmildrande omständigheter
Hitta information om krav och hur du går vidare med nästa steg. - Så gör du
Ändra en bokning före din resa
Skicka en ändringsförfrågan till din värd om du vill ändra din bokning. - Så gör du
Accepterade betalningsmetoder
Vi stöder olika betalningsmetoder beroende på i vilket land du har ditt betalningskonto. - Så gör du
När du betalar för din bokning
Tidpunkten skiljer sig åt beroende på vilken typ av bokning du gör och på boendets plats. - Så gör du
Hitta dina bokningsuppgifter
Du hittar dina bokningsuppgifter, till exempel din bekräftelsekod, under Meddelanden eller Resor.