Förslag dyker upp efter det att du har skrivit in din sökning. Använd upp- och nedåtpilarna för att granska. Tryck på Enter för att välja. Om markeringen är en mening kommer den meningen att skickas till sökrutan. Om förslaget är en länk navigerar webbläsaren till den sidan.

Ändringar, avbokningar och återbetalningar

Ibland dyker saker upp och antingen du eller din gäst har ändrat sina planer. För att allt ska fungera smidigt finns här användbar information om hur du avbokar, vad som händer om du gör det och hur du använder lösningscentret.
  • Så gör du

    Om din gäst avbokar

    Om din gäst avbokar sin bokning kommer du att få ett meddelande och din kalender kommer automatiskt att göra datumen tillgängliga så att and…
  • Så gör du

    Hur en värd avbokar en bokning

    Du kan avboka en bokning som värd, men om incheckningstiden är inom 24 timmar kanske alternativet att avboka över webben inte är tillgänglig…
  • Community-policy

    Värdavbokningspolicy

    Eftersom avbokningar kan kullkasta gästers resplaner och påverkar förtroendet inom Airbnbs community tillämpas påföljder när värdar avbokar.
  • Så gör du

    Ändra en bokning som värd

    Du kan skicka en ändringsförfrågan till din gäst. Om gästen godkänner så uppdateras bokningen.
  • Så gör du

    Svara på en gästs reseändringsförfrågan

    Om din gäst vill ändra detaljer i sin bekräftade bokning (t.ex. förkorta sin vistelse eller lägga till nätter) ska hen skicka dig en ändring…
  • Så gör du

    Återbetala din gäst

    Hur du återbetalar en gäst beror på om det är före eller efter hens resa.
  • Så gör du

    Hur lösningscentret hjälper dig

    Lösningscentret låter dig begära eller skicka pengar för sådant som är relaterat till din Airbnb-resa. Gäster och värdar kan be Airbnb om hj…