Förslag dyker upp efter det att du har skrivit in din sökning. Använd upp- och nedåtpilarna för att granska. Tryck på Enter för att välja. Om markeringen är en mening kommer den meningen att skickas till sökrutan. Om förslaget är en länk navigerar webbläsaren till den sidan.
Guide

Ändringar, avbokningar och återbetalningar för värdar

Sometimes things come up and either you or your guest has a change of plans. To keep things running smoothly, here’s helpful info on how to cancel, what happens if you do, and how to use the Resolution Center.

If guests make changes

If your guest cancels, we’ll notify you and automatically unblock the dates on your calendar so you can host other guests. But what about your payout? If you’ve hosted before it’ll be released to you 24 hours after your guest’s scheduled check-in time. If this is your first time hosting, we may hold it until 30 days after the reservation was confirmed.

If a guest cancels
Find out how payouts, refunds, and your calendar are affected if a guest cancels their reservation.

Responding to a guest’s trip change request
Learn what happens when a guest wants to change the details of their confirmed reservation (ex: shorten their trip or add nights).

Your payout if a guest cancels
Read what happens to your payout if a guest cancels (either before or during a trip).

If you make changes

Because cancellations disrupt guests' plans and impact confidence in the Airbnb community, try to host all reservations. If you can’t, go to the Today tab and select the reservation you want to cancel or change, but know that if you do cancel, penalties are involved—things like a cancellation fee or a blocked calendar.

Canceling a reservation as a Host
Read about how and when you can cancel a reservation.

Cancellation penalties for Hosts of stays
Learn about penalties applied for Host cancellations.

Modifying a reservation as a Host
How to submit a change request to your guest and when it will be updated.

Refund your guest
Find out how you refund a guest, before, during, or after a stay.

How the Resolution Center helps you
Learn how the Resolution Center lets you request or send money for things related to your Airbnb trip.

Hjälpte denna artikel?

Relaterade artiklar

  • Värd

    Hur en värd avbokar en bokning

    Du kan avboka en bokning som värd, men om incheckningstiden är inom 24 timmar kanske alternativet att avboka över webben inte är tillgänglig…
  • Värd

    Återbetala din gäst

    Hur du återbetalar en gäst beror på om det är före eller efter hens resa.
  • Värd

    Om din gäst avbokar

    Om din gäst avbokar sin bokning kommer du att få ett meddelande och din kalender kommer automatiskt att göra datumen tillgängliga så att and…
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem