Förslag dyker upp efter det att du har skrivit in din sökning. Använd upp- och nedåtpilarna för att granska. Tryck på Enter för att välja. Om markeringen är en mening kommer den meningen att skickas till sökrutan. Om förslaget är en länk navigerar webbläsaren till den sidan.
Så gör du

Få hjälp eller kontakta Airbnbs kundtjänst

Denna artikel har översatts automatiskt.

Oavsett om du är värd eller gäst kan du hitta hjälp före, under eller efter en vistelse.

Kontakta din värd eller gäst

Att skicka ett meddelande är vanligtvis det snabbaste och enklaste sättet att lösa ett problem med din annons eller bokning. Eller så kan du försöka ringa dem.

Utforska hjälpcentret

Besök hjälpcentret för att hitta svar på vanliga frågor, inklusive information om:

Besök lösningscentret

Om du behöver skicka eller be om pengar för något som inte ingick i ett boende kan du besöka lösningscentret. Vi kan också engagera oss om du behöver hjälp med att reda ut detaljerna med din värd eller gäst.

Kontakta Airbnbs kundtjänst

Behöver du lite mer hjälp eller har du ett klagomål? Kontakta oss via e-post, chatt eller telefon på 1-844-234-2500.

Hjälpte denna artikel?

Relaterade artiklar

  • Guide • Gäst

    AirCover för gäster

    Alla bokningar inkluderar AirCover för gäster. Om det finns ett allvarligt problem med ditt Airbnb-boende som din värd inte kan lösa hjälper vi dig att hitta ett liknande boende, beroende på tillgänglighet till jämförbart pris, eller ger dig en fullständig eller delvis återbetalning.
  • Så gör du
  • Så gör du • Gäst

    Om du har ett problem under din vistelse

    Om något oväntat dyker upp under din vistelse ska du skicka ett meddelande till din värd för att diskutera en lösning först. Det är troligt att de kommer att kunna hjälpa dig att åtgärda problemet. Om din värd inte kan hjälpa dig eller om du vill begära en återbetalning kan vi hjälpa till.
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem