Om du inte hittar en lösning på ditt problem genom att kontakta din värd eller gäst, eller genom att använda hjälpcentret, kan du kontakta oss för att få hjälp.
Kontakta oss via meddelande eller chatt. Du kan följa upp ett befintligt ärende eller välja Rapportera ett nytt ärende. Du kan också ringa oss på +46 844 68 12 34.
Sök i hjälpcentret eller bläddra bland alla ämnen för att hitta svar på vanliga frågor, från att konfigurera ett Airbnb-konto till att lämna ett omdöme om din värd eller gäst – och allt däremellan.
Att skicka ett meddelande är oftast det snabbaste och enklaste sättet att lösa ett problem med ditt boende eller din bokning.
Om du behöver skicka eller be om pengar på ett säkert sätt för något som inte ingick i annonsen kan du besöka lösningscentret. Vi finns också här för att hjälpa till att medla i diskussioner mellan dig och din värd eller gäst.
Vill du ge oss feedback? Läs mer om hur du lämnar in ett klagomål.